Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Facebook - η νέα μου σελίδα The Feng Shui Life

Facebook - ανακοίνωση της νέας μου σελίδας 
The Feng Shui Life


Αγαπημένοι μου αναγνώστες θα ήθελα να σας πληροφορήσω ότι εάν θέλετε να διαβάζετε ακόμα περισσότερά μου άρθρα για τα θέματα Κινέζικης Αστρολογίας και Φενγκ Σούι μπορείτε να επισκευτείτε το facebook και να κάνετε like στην καινούργια μου σελίδα η οποία είναι στα αγγλικά. 

Την δημιούργησα διότι υπήρχε η επιθυμία να επικοινωνήσω και να μοιραστώ τις γνώσεις μου με ακόμα μεγαλύτερο κοινό και εκτός των ελληνικών συνόρων!!! 

The Feng Shui Life

Δείτε το link εδώ:

https://www.facebook.com/thefengshuilife?ref=br_tf

Πιστεύω να σας αρέσει!!!!!

1 σχόλιο:

  1. Hi Georgia,
    I am not on Facebook, but I have Twitter and Instagram account do you have Thank you
    I will email you next week for a reading
    Best wishes xo
    Rowaida Flayhan

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

fixodent lawsuit