Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Η καινούργια μου ιστοσελίδα

www.thefengshuilife.com

Επισκευτείτε την καινούργια μου ιστοσελίδα για να μάθετε περισσότερα για μένα, να δείτε τα διπλώματά μου, να μάθετε πώς κάνω μια μελέτη Φενγκ Σούι ανάλογα με τον χώρο που εξετάζω, ή να μάθετε πώς ρίχνω τα νομίσματα του μαντικού Ι Τσινγκ, τι είναι κινέζικη αστρολογία κλπ.

Επίσης βρείτε το προσωπικό σας στοιχείο, ανάλογα με την ημερομηνία που γεννηθήκατε. Η ιδιαιτερότητα με αυτόν τον υπολογιστή προσωπικού στοιχείου είναι ότι έχω λάβει υπόψιν μου δύο παράγοντες που δεν υπάρχουν σε άλλα προγράμματα του ίντερνετ:
1. Λαμβάνω υπόψιν την διόρθωση ώρας ανάλογα με την πόλη που γεννηθήκατε, υπάρχει μία λίστα με περισσότερες από 2500 πόλεις σε όλο τον κόσμο.
2. Λαμβάνω υπόψιν εάν έχετε γεννηθεί σε καλοκαιρινή ή χειμωνιάτικη ώρα.
Αυτό σημαίνει, ότι εάν έχετε γεννηθεί γύρω στα μεσάνυχτα, εάν χρησιμοποιείτε τον δικό μου υπολογιστή προσωπικού στοιχείου, θα βρείτε σωστά τον προσωπικό σας στοιχείο, καθότι η διόρθωση της ώρας μπορεί να σας κάνει να ανήκετε στο προσωπικό στοιχείο της προηγούμενης ή της επόμενης μέρας.

Αφού υπολογίσετε το προσωπικό σας στοιχείο, σας διαθέτω μια σελίδα με πληροφορίες με τα κυρίως χαρακτηριστικά του κάθε προσωπικού στοιχείου. Έτσι μπορείτε να βρείτε το προσωπικό στοιχείο των ατόμων που σας ενδιαφέρουν, και να μάθετε ορισμένα πράγματα για την προσωπικότητά τους.

Εκτός από υπολογιστή προσωπικού στοιχείου, προσφέρω και υπολογιστή αριθμού Κούα, όπως και υπολογιστή του κινέζικου ζωδίου σας.

Η ιστοσελίδα μου διαθέτει και ηλεκτρονικό κατάστημα με τα βιβλία μου, θα μπορέσετε να ρίξετε μια ματιά μέσα στα βιβλία ώστε να έχετε μια ιδέα περί τίνος πρόκειται.

Εάν σας αρέσουν τα βίντεο, θα βρείτε μερικά βιντεάκια από τον δάσκαλό μου Ρέιμοντ Λο, όπου μιλάει για διάφορα θέματα στα αγγλικά. Στο μέλλον ελπίζω να βάλω τα δικά μου βιντεάκια από το youtube, όταν με το καλό μάθω πώς γίνεται.

Μέσω του "f¨ συνδέσμου που έχω στην ιστοσελίδα μου μπορείτε να επισκευτείτε την σελίδα thefengshuilife που έχω στο facebook, όπου μοιράζομαι τις γνώσεις μου μαζί σας στα αγγλικά.

Εάν θέλετε να μαθαίνετε νέα μου, μπορείτε να γραφτείτε στο newsletter της ιστοσελίδας.

Ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας έχει γίνει από επαγγελματία του είδους και πιστεύω ότι έχει κάνει εξαιρετική δουλειά, είναι εύκολη στην χρήση και πολύ καλή και μοντέρνα αισθητική.

Ελπίζω να σας αρέσει.

Με εκτίμηση
Γεωργία Κιάφη
www.thefengshuilife.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

fixodent lawsuit